Voor 13u besteld, de volgende dag geleverd

Gratis verzending

Belgische webshop

Scherpste prijs

NL

Veelgestelde vragen

Hieronder vind u een antwoord op de meest frequent gestelde vragen. Indien u een meer specifieke vraag heeft kan u ons eenvoudig per mail bereiken via info@attitudez.be 

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Alle producten die in de shop aangeboden worden zijn op voorraad. De bestellingen worden onmiddellijk verwerkt en meestal dezelfde dag verstuurd. Zodat uw bestelling meestal de volgende dag geleverd wordt. In het andere geval is de levertijd 2 werkdagen.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Wij rekenen voor bestellingen vanaf 20 euro geen verzendkosten binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder de 20 euro betaal je slechts 4,95 verzendkosten.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

    Dat kan. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander bezorgadres invullen. Bijvoorbeeld het adres van je werk of van een familielid.

    Ook na de bestelling kunt u via de Track & Trace Service nog uw bezorgadres en leverdatum aanpassen, indien u dit wenst.
     

  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Na uw bestelling, krijgt u een mail met Track & Trace informatie zodat je kunt zien wanneer de chauffeur langs komt.

    U kunt dan zelf nog kiezen om de levering op een andere dag of plaats te laten bezorgen door ons Flex Delivery service.

    Er worden 2 bezorgpogingen gedaan. Bij de derde bezorgpoging wordt het pakket achter gelaten bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. De chauffeur laat hierover een briefje achter in de brievenbus maar je kunt het ook online bekijken in de Track & Trace informatie.

  • Horen er geen sleutels geleverd te worden bij mijn koffer met TSA cijferslot?

    Bij een TSA slot worden geen sleutels meegeleverd. Voor jou werkt het slot als cijferslot. Alleen de douane heeft een sleutel om zo het slot te kunnen openen zonder het te hoeven forceren.

  • Ik heb een klacht, wat nu?

    We doen altijd ons uiterste best om je bestelling tot volle tevredenheid te verwerken. Is er toch iets niet goed gegaan of is er iets met een product dat je bij ons gekocht hebt? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen graag en bieden altijd een gepaste oplossing. Je ontvangt van ons een inhoudelijke reactie.

    Gelieve hiervoor een mail te sturen naar info@attitudez.be

    Tip: een foto is altijd handig voor ons om het probleem beter te begrijpen en zo sneller te kunnen oplossen. 

  • Ik wil mijn koffer retour zenden?
    • Indien er een defect of beschadiging is bij levering, dan kijken wij om u een gratis retour label op te sturen. 
    • Indien uw koffer na gebruik een defect heeft, kijken wij samen hoe we dit best oplossen. Indien dit onder garantie op te lossen valt, zijn hier ook geen retourkosten te betalen. 
    • Heeft u verkeerd besteld, dan kan u de koffer altijd nog naar ons terugsturen. In dat geval rekenen we enkel de retourkost aan (8 EURO). De verzendkost nemen we voor onze rekening.

    Aarzel niet om ons te contacteren op info@attitudez.be in elk van deze gevallen. Dan kijken wij graag verder voor een passende oplossing. 

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×